lørdag 27. mars 2010

Dagens høydepunkt: hårklipp!

Jeg våknet opp lettere forvirret klokka halv elleve! Da jeg kom ut i stua var Emil allerede i seng igjen mens Haakon koste seg med pappan sin. Det var godt å få litt ekstra med søvn, for formen utover dagen har ikke vært å skryte av. Med to veldig forkjølede gutter i hus de siste ukene er det visst min tur til å slite med rennende nese og slapp kropp...

Formen til tross, i dag skulle maskinen frem og gutta skulle ha av seg håret igjen. Det vokser så fort og siden de ikke liker å bli gredd er det like greit å klippe det. Denne gangen ble det med en aldri så liten hanekam!!! Jeg synes de ble kjempetøffe:





Ellers har det vært en stille og rolig dag i heimen. Litt lett vask, støvsuging og rydding er noe av det fornuftige som har blitt gjort i tillegg til at jeg har fått ryddet og rensket opp i klesskapet. Jeg pleier å ta et tak der både vår og høst, det hjelper litt å få oversikten så man vet hva man mangler... Og jeg må jo innrømme at det er store huller i min garderobe. Guttene har blitt prioritert fremfor meg og klesskapet bærer preg av året med permisjon. Det er lite nytt der og godt over 2/3 av alle klærne er arvegods. Jeg er absolutt glad for arvegodset også, det har kommet godt med! Men nå er det vel på tide å fornye litt og for første gang på lenge sette meg selv først i rekken, det er duket for en storbestilling fra H&M! Nå må jeg finne ut av hva jeg trenger av basisplagg og tilbehør og jakte på en bukse. Ønsk meg lykke til, det kan jeg trenge!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar