torsdag 3. februar 2011

Valgets kval...

For et par helger siden hentet jeg inn forloveren min og mamma og satte kursen mot brudesalongene i Oslo. Søster´n visste om en i nærheten av Stortinget, og det var første stopp på veien. Med en generelt skeptisk brud på jakt etter noe jeg mente var litt utopisk, nemmelig den perfekte kjole, hadde følget mitt litt av en jobb...

Det hjalp ikke stort etter første kjole var prøvd, den var IKKE min smak!
Men på fjerde forsøket fant jeg en kjole jeg likte! Det kom en tåre på søstern´s kinn og vi ble enige om at dersom vi følte at Agape var en bomtur, så var dette kjolen!
Med slør bl kjolen aldeles nydelig, og det var trist å ta den av!

Så vfortsatte turen til Agape.

Det var mye fint på Agape, og det vanskelig å velge ut hva man skulle ta med seg i prøverommet først!
Det morsome med å prøve brudekjoler er at spesielt de med snøring i ryggen gir en nydelig fasong! Man føler seg virkelig som en prinsesse og man får automatisk en flott holdning med korsett.
Ettersom kjolene blir prøvd og valget begynner å bli klart er det slettes ikke over! Man må jo ha tilbehør som slør! Men selv om de er pene på stativet passer de nødvendigvis ikke til kjolen...
Damen i butikken mente jeg trengte en bukett og litt smykker for å få den rette følelsen.
En kjole hang fortsatt igjen i prøverommet. Tre av de som allerede var prvød hadde passert nåløyet og kommet under kategorien "den er flott, kanskje det blir den?".
Den siste kjolen var aldeles nydelig, når jeg fikk den på klarte jeg ikke la vær å smile og avgjørelsen ble raskt tatt, kjolen var funnet! 
Men den får dere ikke se bilder av før bryllupet...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar