fredag 5. november 2010

Hipp hurra for MEG!

Lørdagen 30. oktober var det min tur til å ha bursdag, og Emil og Haakon kom inn på soverommet for å vekke meg!

Begge guttene synes det var kjempetøft å snakke med oldemor på telefonen!    


Men plutselig var ikke mamma så spennende ut lengre.... for Emil fant undertøysskuffen! JIPPI!!!

Haakon fant mammas sko og storkoste seg med mange runder rundt!

Til tross for været tegnet det til å bli en super dag!

Haakon på sjarmtokt!

Plutselig var vi fremme i Kongsberg og Haakon fant to flotte biler!

Emil er mer opptatt av å få på seg inneskoene sine og beordret pappa til å hjelpe!

Emil og bamse vil også sitte sammen med de voksne!

Kan Emil kan Haakon også, hvertfall med ku sitt selskap!


Jeg takker for en superkoselig bursdag med familien, både mamman min, Erling, søstra mi, min herlige svoger, Tonje og alle tre gutta mine. Og i tillegg var det alle tiders å hilse på Christopher igjen og hilse på hans herlige Lasse.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar