fredag 18. juni 2010

Oppussing i Solemskogen...

Jeg har satt igang mange endringer på jobb, både fysisk i de ulike rommene og holdningskampanjer hos personalet. Visjonene og planene mine er mange og da er det godt å ha en tømrer til mann og to behjelpelige gutter som mer enn gjerne trår til når jeg trenger litt hjelp!

 Guttene varmer opp med litt musikk!
Det må være jazz-inspirert, for det er vanskelig å fange rytmen i det de komponerer...



 Tid for lunsj!
Det er veldig moro å sitte på små stoler inntil bordet og de satt som tente lys så lenge det var mat i sikte.

 Haakon og pappa koser seg med polarbrød.

 Haakon hjelper mamma med malingen.
Det var utrolig gøy å kile fjeset med kosten!


 Så var det endelig tid for sommerfest!
Det vanket både melon, pølser, is og vann på flaske!

 Lollipop var godt!

 Emil med "melon-sveis"...
Det var en seig gutt som endte opp i badebaljen hjemme!


 Så var det på tidet å vende nesa hjemover etter en dag med maling, lek og sommerfest!

Tuuuuuusen takk til Jon Erik som har hjulpet meg masse med oppussing og rydding i lokalene på jobb. Til og med Ikea har du blitt med på og uten deg hadde jeg ikke kommet langt!

Hilsen Signe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar