tirsdag 30. mars 2010

Guttene har fått seg bok med lyder i...

...og de har funnet ut hvordan den fungerer!!!

Tante og onkel hadde vært oppfinnsomme på gavefronten til guttene til bursdagen deres og hadde med seg to ulike bøker med lyd. Den ene boka synes de er morsom når jeg leser for de og den klarer de ikke få til lyden på selv, men i går knakk de koden på den andre boka. Prinsippet i den boka er at for hver side er det et dyr man skal lete etter under tre klaffer. Under en av klaffene er dyret og når man finner det lager det lyden til dyret. Denne fant guttene som sagt ut av i går og Haakon i sær ble ekspert på å lokalisere kua!


Tante, jeg har bare en ting å si til det her: Takk for deeeeet!!!!!

Emil har funnet ut at om han kommer seg opp i esken kommer han nærmere trillebordet og har større sjanse for å få ned noe som står der oppe!

Det er fantastisk artig med guttene våre om dagen! De peker på ting, hermer etter lyder og ord, de viser stor interesse for alt vi gjør, de har funnet ut av hvordan en mengde små duppeditter fungerer... Ting skjer så fort om dagen og det er et mirakel å ha to aktive 1 åringer i hus! Vi koser oss med alle nyervervelser, fremskritt og opplevelser. Mr. JE gleder seg til å overta permisjonen og vi er spente begge to på hvordan hverdagen vår blir når vi bytter roller. Jeg vet at han kommer til å klare seg fint hjemme med guttene, han er så flink med de! Og jeg har stor tro på at jeg kommer til å trives i ny jobb med nye oppgaver. Vi har nok godt av litt miljøskifte alle fire, og de siste dagene før det skjer skal vi nyte sammen og slappe av med påskeferie. Nå mangler det bare at min kjære kommer hjem med et herlig fylt påskeegg til oss, for stua er pyntet med det lille vi har av gult og kyllinger og noen feriedager sammen nå skal smake!

Jeg ønsker alle dere som følger bloggen en riktig god påske! Takk for alle herlige tilbakemeldinger, de varmer! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar