torsdag 17. november 2011

Innkjøring dag 3!

Innkjøringen i ny barnehage går virkelig over all forventning! Tredje dagen leverte jeg og gikk, gutta vinket og smilte. Det var gøy å ta bilen til barnehagen! Etter levering fant bilen og jeg veien videre til senteret og matbutikken. Jeg fikk gjester til lunsj og fikk det for meg at jeg skulle leke husmor!


Stua vår begynner å bli riktig så koselig, og med noen nye blomster er det nesten så julestemningen også sniker seg inn!


Akkurat tidsnok til at vi kom oss i hus kom frosten tilbake! Denne dagen var det også snø i lufta.  Med rim og frost kommer vinterstemningen og så lenge vinden holder seg unna er det absolutt en herlig avveksling.

Til lunsj fikk jeg besøk av Linda, Sindre og deres småtroll. Jeg disket opp med fylte ciabatta og lurte Linda til å  hakke salaten. Omtrent når Sindre dro videre på jobb ankom tante Wenche. Hun ble straks overfalt av to sjarmerende små gutter som sloss om oppmerksomheten og håret hennes!



Det er herlig med besøk, særlig når de er så blide og fornøyde!
To i vogn og klart for eldstemann på ryggen! Man er tøffere enn toget når man får tre barn under 3 år!


Guttene synes det var utrolig tøft at tante var med å hentet! SUKSESS! 
Haakon imponerte tante stort når han bygde sin egen bokstav i duploklosser!
Og med litt hjelp av tante fikk han til å lage Emil sin bokstav også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar