mandag 20. juni 2011

Mamma på vift!

På torsdagen som var måtte gutta og pappa klare seg på egen hånd, for jeg skulle ut å telte med førskolebarna og en kollega! Det ble en flott tur og store og små koste seg. For min del ga det absolutt mersmak og et lite hint av minner fra barndommen, dette skal gutta mine få oppleve også!

Flere av ungene hadde med seg så mye sake at vi bestemte at den eneste fornuftige løsningen var å legge alt i bilen og kjøre det bort til Linderudkollen. De fikk heller være med å bære alt fra parkeringen og bort til vannet.
Turen bort til Linderudkollen gikk gjennom skogen via Bekkeli og var flott!
Vel fremme kommer lavvoen opp og bålet blir tent!
Kveldsmaten var bakepoteter og heldigvis ble de helt perfekte! (Ikke værst med tanke på at det er første gang jeg har forsøkt meg på det!)
"Sjefen sjøl" fikk to flotte ørret og hoppet nesten av glede!
Til slutt roer alle syv barna seg ned og roen senker seg.
Heldigvis slapp vi regnet før morningen etter!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar