torsdag 2. juni 2011

2-årskontroll!

I går skulle guttene og jeg på 2-årskontroll og vi pyntet oss i hjemmestrikkede vester og satte kursen mot Miljøhus 15. Der fikk mamma seg en merkelig opplevelse... Helsesøster holdt en flott monolog om de vanligste skadene hos barn på denne alderen, viste meg en brosjyre om hva som kan være farlig for barn på denne alderen og avsluttet det hele med å informere meg om hvor tøft det er å ha tvillinger i hus! Hun fortalte meg at man ikke skulle ha dårlig samvittiget for at man ikke strekker like godt til med tvillinger som med enlinger! Fantastisk informasjon!

Vi bestemte oss for å titte på t-banene og kjøpe en is på veien hjem, gutta applauderte påfunnet!

T-bane titting går aldri av moten!
Heller ikke isspising...
Gutta og jeg har hatt en flott dag og virkelig kost oss på tur! Og det var morsomt å vite at Emil nå er henholdsvis 85,5 cm høy og 12,1 kg mens Haakon er 86 cm og 12,8 kg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar