mandag 2. mai 2011

Pannekaker, klistremerker og bunad!

I dag har Haakon og jeg vært en liten tur hos legen, og denne gangen var det gode nyheter. Pjokken vår er på bedringens vei!
For å feire at vi alle skal på hver våre jobber igjen i morgen ble det pannekaker og aspasgessuppe til middag! Guttene synes suppa var best, men pannekakene var også topp.

Mmmmmm! Nam, nam!
Pappa hadde med seg klistremerker med biler på i dag, og de må være med ved matbordet!
Etter middagen skyndtet jeg meg på butikken og kom hjem igjen med bunad til guttene! Emil fikk i oppgave å være prøvedukke, og takk og lov for at jeg tok meg tid til det! Bunaden var stor  i størrelsen og gubben ble sendt ned for å bytte i en mindre størrelse!

Emil i full mundur! Med jakke, vest, selebukse (som egentlig skal være nikers...), strømpebukse, skjorte og lue!
Dessverre er prøvegutten min mer opptatt av tog og togbane...
Jakka er av og vesten i rødt synes, har du sett så flott kar??
Ligner nesten litt på Askeladden!
Vi krysser fingrene for at vi finner sko som passer til og at begge guttene blir like flotte på 17. mai og i konfirmasjonen vi skal være med i mot slutten av mai!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar