lørdag 5. februar 2011

Hjelp på jobb!

Torsdag fikk jeg hjelp av Haakon på jobb og selv om jeg forsøkte aldri så mye å få gjort unna det viktigste ble jeg nok henge litt etter... Heldigvis kan en del gjøres hjemmefra! Som plaster på såret for at jeg måtte ta hele støyten på torsdagen ble min bedre halvdel med meg opp på jobb sammen med bøllene for å henge opp litt diverse jeg handlet inn på IKEA, og det ble superflott!

Emil og mamma, det var vanskelig å avlede guttene når pappa jobbet, for ingen ting er mer spennende enn en pappa med verktøy!
Men å vaske hender er stor stas og gutte ble distrahert akkurat lenge nok til at kveldsgrøten ble klar.
Og mens vi inntar kveldsgrøten fikser pappa speile både på lekerommet, kjøkkenet, elgeknagger og lydisolerende tepper på veggene! Det ble utrolig bra og jeg gleder meg til å se hva ungene og de ansatte synes til uka!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar