tirsdag 2. mars 2010

En ørliten handlerunde og moro med pappa, det er gøy det!

På den første dagen i mars reiste vi nok en gang til åpen barnehage på Haugerud. I dag var det travelt der! De ansatte i kommunens barnehager skulle kurses og dermed var det stengte barnehager og flere enn vanlig som tok turen innom.
Kanskje det var derfor guttene var litt slitne og slitsomme i dag? De brukte meg aktivt som klatrestativ og tålte ikke stort før geipen hang og tårene trillet. Dermed ble det ingen bilder i dag, tross at vi møtte Linda og Julian der. Det var koselig å hilse på de igjen og jeg håper vi ser de igjen om ikke lenge, selv om vi ikke lengre blir arbeidskolleger er vi fortsatt gode venner og vi må ikke miste kontakten. Lov meg det, Linda!

Etter guttene hadde sovet en liten stund trillet vi til Tveita og shoppet litt. Det ble nytt garn, litt barneklær og hårfarge til meg!

Dette er til et sjal jeg holder på å hakke. Så langt har jeg stor tro på resultatet og jeg er spent på hvordan det blir! Men varmt og godt blir det med blanding av mohair og merinoull.

Litt billig garn til å øve seg på hakketeknikker er et must om dagen.

Her er fargene som kommer til å utgjøre monsterbuksen til Mathias. Mia har lagt inn en bestilling på bukse og valgt ut farger selv. Om flere ønsker er det bare å bestille så setter jeg opp en liste. Første mann til mølla!

Jeg klarte ikke å motstå disse bodyene! De passer veldig godt til Emil og Haakon...


Også må de jo ha bukser til, nå blir de tøffe når vi skal til bestemor på onsdagen!

Vel hjemme prøver Haakon ut gynga.
For første gang prøver han alene og jammen holder han ikke balansen lenge! Når det stopper å gynge rugger han frem og tilbake og lager fart selv, flinke gutten vår.

Her er alle de tre gutta mine!
Verdens beste Emil, verdens beste Haakon og verdens beste samboer. De er umistelige alle tre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar