onsdag 4. november 2009

Blogging?

Da har jeg opprettet en blogg, og jeg aner virkelig ikke hva jeg driver med!!! Det tar sikkert litt tid før jeg finner ut av alt, og med tvillinger i hus er ikke tid overskuddsvare... I utgangspunktet kommer vel bloggen til å sirkle rundt vår hverdag med dobbel trøbbel og min store hobby, håndarbeid.
Guttene nærmer seg 7 måneder og er aktive og søkende. De krabber ikke enda, men rygger rundt hele stua og setter seg fast under sofaen, salongbordet og spisestua! De smiler, gråter og ler om hverandre og sprer glede til en stolt pappa og mamma. Om bare to uker reiser vi på tur med guttene og de skal ut å fly for første gang! Reisemålet er sol og sommer på Gran Canaria. Vi er spente på hvordan dette blir og gleder oss og gruer oss litt på en gang. Heldigvis er vi ikke alene om turen, med oss er Linda, Sindre og Julian. To familier skal kose seg på tur, ta masse bilder og nyte hverandres selskap i en uke.

De siste to døgnene har jeg vært travelt opptatt med å sy MeiTai. Å de har blitt så flotte!!! Til og med pappa syns de var brukbare, så nå har vi en hver. Guttene vokser ut av Babybjørnene sine og jeg håper disse bæreselene blir et godt hjelpemiddel når vi reiser på tur.
Så nå er det bare å lære seg ulike teknikker på hvordan vi bruker den og øve, øve, øve så alt går lett og greit! Så langt trives guttene godt i den nye bæreanretningen sin og smiler og prøver å tygge opp kantene på den.

1 kommentar:

  1. Nei se der ja:) Endelig en blogg jeg gidder å følge med på! Lykke til videre med bloggingen:) Gleder meg til å følge med videre.

    /stian

    SvarSlett