søndag 20. mars 2011

En hektisk søndag!

I dag var det min tur til å sove lenge og for å "bøte på skadene" etter i går fant min kjære ut at det var lurt å vekke meg på en hyggelig måte... Og det var utrolig koselig å våkne til to gutter som ropte "Der!" og "Titt-titt!" når de så meg og en mann som kom med en god kopp cappucino.

Før jeg rakk å komme meg opp av senga hadde guttene mistet tålmodigheten og fått rosiner av pappa!

Rosin-pause på kjøkkengulvet!
Og når rosinene er spist er det kose/hvile-tid!
Så reiser mamma til Rodeløkka, der er det åpen dag hos Pickles og det skulle handles inn til forskjellige prosjekter!
I mellomtiden tar pappa og guttene en tur ut i det fine været, og etter å ha vinket til bilene på gangbroen så sovnet Haakon på veien hjem.
Når mamma kom hjem tok vi en liten rydderunde i bodene, i morgen kommer det komprimator. Etter en hektisk dag synes guttene det var godt å komme seg inn hjemme og finne bøker.


Haakon finner Thomas-boka og blar opp der pandaen er, den må koses!
Men det er ikke lett å lese bok når Emil mener politiet må kjøre på boka!
Haakon skyndter seg å passe på bilene sine så ikke Emil skal stikke av med de!
Mot slutten av dagen tar Haakon med seg Ku og gynger litt. Han har lært av mamma og roper "WEEEEE!" når gynga får fart og smiler fra øre til øre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar