mandag 17. januar 2011

Gutta har noen likheter med mamma´n sin...

Så lenge jeg kan huske har jeg elsket å bruke plastskjeer, drikke av plastglass/kopper og ting som er mindre enn vanlig. Min bestemor hadde to bitte-små glass i kjøkkenet sitt som jeg foretrakk når vi skulle kose oss med melk og kjeks, melken smakte på underlig vis bedre i det glasset enn i vanlige kjøkkenglass. Selv om jeg nok har blitt bedre med årene og ikke lengre er så opptatt av merkelige glass og ting laget av plast har det nå gått i arv. Gutta kastet seg over likørglassene her en dag og hvinte i fryd da pappa fylte de med rød saft, saft hadde aldri smakt bedre!

Emil er i ekstase, så utrolig gøy!

Haakon konsentrerer seg skikkelig og holder med begge hender, han er også storfornøyd med dette påfunnet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar