søndag 28. november 2010

1. søndag i advent!

Hurra!!!! Endelig er det duket for jul igjen og vi har benyttet anledningen til å vaske litt og pynte klart til den herlige måneden vi har foran oss. Vanligvis har jeg julepynt bokstavelig talt OVER ALT! Men i år må jeg begrense meg litt og være forsiktig med flere av tingene mine, vi har nemlig to klåfingrede gutter som får tak i nesten alt de vil ha tak i...
Dermed har jula eksplodert på et par utalgte steder som er fullstendig utilgjengelig for bøllene!

Nissefest på hylla!

Endelig er det jul i stua!

Julestjerna fra barndommen!

Adventstaken har fått plass på spisebordet.

Bestemor sine gamle spisebrikker pynter fint opp til jul og bidrar med mange koselige minner.

Når jeg traff Jon Erik likte han ikke jula, og hverfall ikke all pynten! Pynten på dette treet er noe jeg har laget og arvet, men selve treet har han bidratt med og er det eneste han hadde å pynte leiligheten sin med før han traff meg. Nå har han blitt smittet og synes jule ikke er så værst alikevel, og klagene på selve pynten har forstummet...

Sammen med julepyntingen ble det litt ommøblering, guttene synes det var kjempespennende at stua var snudd på hodet i ca 5 minutter... Så begynte de å bli utålmodige, for mamma hadde ikke tid til å leke!

Årets første julegave er i boks! "Til Wenche-Marie, fra Signe-Irene"

Gutta har tre favoritter om dagen, bøker, biler og puslespill!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar